Let’s do it my way

Dus wat is hier allemaal aan de hand?
Ik loop al lang rond met het idee om een nieuwe blog te starten. Naast mijn pokémon project (https://pokemoncrochetchallenge.wordpress.com) zijn er immers nog andere zaken waar ik me mee bezig hou.

Wat kun je hier verwachten?
Foto’s van shoots maar ook het resultaat van mijn creatieve uitspattingen zoals haak en naaiwerkjes. Verder zou het op den duur vooral een soort weerspiegeling worden van mijn persoonlijke leven en de dingen die ik doe en leuk vind.

Waarom zou iemand geïnteresseerd zijn in mijn kleine leventje? Wel die vraag heb ik me ook gesteld, en het is dus ook aan u, mijn lezer, om te beslissen of u het de moeite vind om mij te volgen of ‘leuk’ te vinden. Dit zou voor mij ook een manier zijn om in contact te komen met nieuwe fotografen, alsook om andere creatievelingen misschien te inspireren en zelf ook geïnspireerd te worden.

Natuurlijk is dit allemaal nog in opbouw en zal deze blog de eerste maanden stilletjes worden opgebouwd. Dus als je op een dag tijd 10 verschillende posts ziet van verschillende shoots of er echt enkel onzin en kattenfoto’s te zien zijn, wil ik me alvast excuseren.  Ik doe ten slotte ook maar wat, maar ik doe het wel hoe ik het wil. My Way dus!

Leave a Reply

