Opleiding basis Visagie

Chanel-Coco-Rouge-lipsticksEen nieuw jaar betekent nieuwe uitdagingen! Vanaf oktober zal ik een opleiding basis Visagie volgen in de schoonheidsschool in Antwerpen (http://www.schoonheidsschool.com/cursus/basis-visagie).
Zo kan ik als model ook steeds mijn eigen make up in orde brengen bij een shoot, wat altijd wel handig is! Ik merkte al dat het soms erg moeilijk is om een Make Up Artist te vinden voor een shoot, zeker tegen tfcd vergoeding.

Nu raden ze bij de opleiding deze set producten aan en vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee had? Zijn deze producten van goede kwaliteit? Of kan ik ergens anders een gelijkwaardige set krijgen tegen een betere prijs? En zal ik effectief al deze producten nodig hebben?
wallvi3_allround-visagie-professional-zonder-penselen
Hier de link naar de make up set:
Alle tips en ervaringen zijn steeds welkom!
Leave a Reply

