Dark Beauty Makeup

Twee weken geleden verzorgde ik voor de eerste keer makeup voor een shoot! Nadat ik op 25 november mijn diploma als Make Up Artist haalde in de schoonheidsschool in Antwerpen was ik op zoek naar mijn eerste opdracht. Fotografe Laura van Yck  vroeg me een weekje later of ik tijd had om mee te werken aan haar ‘Dark Beauty’ concept, en dat zag ik volledig zitten.

Bij de twee modellen zette ik een heel donkere smokey cat-eye met uitlopers in de binnenhoeken. We hadden een beperkte tijd om alles rond te krijgen dus de rest van het gezicht heb ik heel simpel gehouden. We maakte ook vingertoppen zwart met zwarte matte nagelak en een sponsje, wat wel een leuk effect gaf dat perfect binnen het concept paste.

Achteraf gezien was ik heel tevreden van het resultaat en dus ben ik erg benieuwd wat jullie er van vinden!

Hebben jullie nog tips? Ik moet vooral nog wat tempo in mijn werk krijgen want nu doe ik er toch nog een dik half uur over om iemand op te maken. Waarschijnlijk hangt dat ook van het type makeup af. Volgende weekend heb ik mijn tweede opdracht: een fashion/boudoir shoot. Stay tuned voor de resultaten van deze shoot 😉

IMG_4590-2IMG_4427-2IMG_4525-2

Verder nog een kleine update over mijn hommeltjes:

De eerste lading is af: het zijn er 18 geworden. Vandaag heb ik net mijn nieuwe wol binnen gekregen en zaterdag kan ik mijn nieuwe oogjes gaan ophalen 🙂

x

Leave a Reply

