Makeup doen, dat bevalt me wel!

Vorige week verzorgde ik terug de makeup voor een Fashion/Fantasy shoot.

Kelly en Amber waren mijn modellen en S-Pix Fotografie (https://www.facebook.com/S-Pix-Fotografie) waren de fotograven.

Bij Kelly hield ik de foundation heel simpel, op de ogen zette ik een smokey eye met blauw en paars en de lippen waren ‘Hot’ van Max Factor Lipfinity, wat echt de ontdekking van de eeuw was!

Deze lippenstift was van Kelly zelf, maar toen ik thuis was heb ik er mij zo ook eentje aangeschaft in de kleur ‘Spicey. Eerst breng je de kleur aan, waarna je er met een soort lippenbalsem nog eens over gaat. Hierdoor voelen je lippen helemaal niet droog aan, maar hij blijft wel super lang zitten! Echt een aanrader: je kan er mee eten, drinken (kussen) en hij blijft helemaal mooi zitten!

Bij Amber heb ik de makeup heel basic gehouden: vleugje foundation en concealer waar nodig, beetje blush, lichte oogschaduw en wat mascara. Maar zo’n jong velletje heeft dan ook niet veel nodig om te stralen!

Uit deze shoot zijn nog een paar looks gekomen, maar die moeten nog bewerkt en doorgestuurd worden door de fotograven.

Ik vind zelf de resultaten van deze shoot erg mooi, maar laat zeker weten wat je er van vind!

Verder nog een kleine loop-update: deze woensdag zal ik mijn allereerste loopwedstrijd meelopen! Ik loop mee met de Warmathon in Antwerpen voor de goede doelen van Studio Brussel te steunen. Het zijn rondjes van 2,5 km en ik ga proberen om er 3 te lopen. Gisteren bij de training liep ik bijna 6 km en dat ging goed (behalve dan dat ene vliegje dat besloot in mijn keel te vliegen en het begin van de training wat om zeep hielp doordat ik 5 minuten stond te hoesten aan de kant).

Ik hou jullie op de hoogte van hoe dat is gegaan 😀

x

Leave a Reply

