And a happy New Year!

Na twee weken niets gepost te hebben heb ik wel een aantal updates voor jullie:

  1. Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Ik hoop dat je het nieuwe jaar goed hebt ingezet en dat je al je goede voornemens kunt waarmaken!
  2. Over goede voornemens gesproken, ik heb er ook enkele voor mijzelf gemaakt:
    • Stoppen met nagelbijten (deze staat al op mijn lijst sinds 2010) (so far: check)
    • Alle eerste generatie pokémon haken. De teller staat nu op 132, dus dat lijkt me wel haalbaar.
    • Elke week een blog post schrijven! (so far: failed)
    • Op tijd komen! (so far: partly failed)
    • 100 dagen enkel water en thee drinken (so far: check)
  3. Ik wou jullie enkele DIY nieuwjaarsdecoraties laten zien die ik maakte op 31 december: net op tijd klaar dus 😉
    • links: grote confetti’s! Uit 8 verschillende kleurtjes knipte ik cirkels en plakte ze op de muur met schilders-tape. Dit geeft zo’n leuk effect op onze witte muur dat we ze waarschijnlijk gaan laten hangen.
    • rechts: uit karton knipte ik de cijfers 2016 uit. Daarna wikkelde ik ze helemaal om met gouden slingers die ik vast niette. Ik hing ze omhoog met enkele touwen maar plakte ze verder ook nog vast met schilders-tape tegen de muur omdat ze anders niet mooi recht bleven staan.
  4. Vorige keer ik over de Warmathon die ik die avond ging meelopen.  Uiteindelijk heb ik maar 5km gelopen omdat ik niet genoeg tijd meer had om aan een 3de rondje te beginnen (te laat aangekomen, as usual). Ik denk dat een 3de rondje op dat moment ook niet meer was gelukt. Ik had mijzelf wat geforceerd door heel de tijd te blijven lopen en niet te wandelen om de paar kilometer, zoals ik gewoonlijk doe.
  5. Ondertussen heb ik mij ook al ingeschreven voor mijn volgende loop-doel: de Urban Trial in Antwerpen in maart. Hier zal ik 12 km lopen, dus train ik nu 2 keer per week: 1 lange en 1 korte training. En ik ga nog steeds 1 keer in de week zwemmen. Ik merk wel dat het lopen al veel gemakkelijker gaat dan in het begin!
  6. Vorig weekend deed ik voor het eerst special effect makeup voor een shoot! Zodra ik de resultaten deel ik ze met jullie!
  7. Volgend weekend staat er weer een shoot op de agenda: Het thema is ‘color splatter’ en mijn team is volledig 🙂 Hier is het moodboard: color splatter

Zo, dat waren wel genoeg updates voor 1 post! Benieuwd voor de resultaten van de shoots? Stay tuned!

x

Leave a Reply

