Horror shoot

Vorige week ging ik de makeup verzorgen bij Dave Vettorato van Dave Studios in Genk. Het thema was horror en ik denk dat we daar wel in geslaagd zijn 😉

12544139_507659089405821_1458946052_oDSC_809812511379_507776069394123_2121071656_o

MUA: Winnie’s Way

Fotograaf: Dave Studios

Model: Ellen Alice Franco


Deze keer heb ik de opengesneden mond op een iets andere manier aangepakt, wat een veel beter resultaat gaf. Ik bouwde verschillende lagen van vloeibare latex en tissue op, waarna ik deze openknipte en kon schminken van binnen en vanbuiten. We bouwden alles geleidelijk op zodat we verschillende foto’s hadden van elk tussenstadium, want zodra het bloed er op zit raakt het er nog maar moeilijk af 😉 Later reeg ik ook nog een draad door de ‘wonde’, zoals je op de bovenste foto kunt zien.

Nadien wikkelde we een windel rond Ellen haar ogen en smeerde deze ook lekker vol met bloed. Ik vind de ogen zelf goed gelukt, zeker op het einde omdat het bloed dan was opgedroogd in dikke druppels.

Ik ben zelf heel tevreden van het eindresultaat, en ook zeker van de bewerking! Laat ook weten wat jullie er van vinden.

Dit weekend heb ik ook de color splatter shoot gehad, waar ik jullie waarschijnlijk volgende week de resultaten van kan laten zien.

Nog een korte loopupdate: deze week ben ik er in geslaagd om 1 keer te gaan zwemmen en 2 keer te gaan joggen, ondanks het slechte weer. Vandaag liep ik 7km en dat ging achteraf gezien toch redelijk goed, al was de stijfheid van de vorige loopsessie nog niet helemaal uit mijn benen.

Have a nice week!

x

Leave a Reply

