Urban Trail en hoepelrokken

I did it!

Vandaag liep ik de Urban Trial van Antwerpen (in totaal 12,5 km) samen met enkele vrienden. Vorige week trainde ik om 10km te lopen en dit ging redelijk goed, al bleven mijn benen achteraf wel erg lang stijf. Ik hoop dat het morgen wat zal meevallen, maar ik heb deze keer wel beter gestretched.

Bij deze Urban Trail liepen we dwars door Antwerpen en langs verschillende leuke gebouwen. Zo liepen we door het sportpaleis, een premetrotunnel en het stadhuis. Ondanks dat ik het uitliep heb ik toch mijn twijfels om deel te nemen aan de 10 miles. Dit is al over een maand en ik zie toch ontzettend op tegen die 4 extra kilometers. Ik denk dat ik de volgende weken nog verder ga trainen en dan ga zien of ik me er klaar voor voel 🙂 Alle tips hiervoor zijn ook zeker welkom!

12822208_10205912328269157_1324279780_n

Verder heb ik gisteren nog makeup gedaan voor een ‘Dark Beauty’ shoot. Het was de tweede keer dat ik samenwerkte met Laura van Yck en Leandra en ook dit was weer en topper! Ik hoop volgende week de resultaten met jullie te kunnen delen.

1452995_10205912330789220_95234561_o

Een ander project waar ik al een tijdje mee bezig ben is het maken van een hoepelrok. Deze wil ik gebruiken als eerste deel voor een cosplay, maar daar vertel ik je in een andere blogpost meer over! Ik zal ook de werkwijze voor mijn hoepelrok beschrijven en delen want ik vond zelf niet zo veel tutorials hiervoor.

12823115_10205912329469187_842296212_o

dus: stay tuned de volgende weken!

x

Leave a Reply

