Fruit overal!

Het zonnetje is weer in het land en daar heb ik zeker van genoten!

Op donderdag ben ik eens goed gaan winkelen in de bloemenwinkel en ben met veel bloemetjes en kruiden thuis gekomen. De rest van het weekend heb ik dan ook fameus in de tuin aan het werken geweest: de twee kanten van mijn tuin heb ik omgeschept om hier alles te kunnen planten. Aan de zonkant staan een wisteria (of blauwe regen), paarse en witte bloemetjes en een fushia. Aan de andere kant staan een rabarber, laurier, framboos, aardbeien, munt, lavendel en oregano. Ik ben nu ook erg trots op het resultaat en de volgende weekends ga ik dan ook genieten van mijn prachtige tuin 😀

13140908_10206388261687195_1821039855_n

Verder was ik nog niet gedaan met al het fruit: een paar weken geleden had ik een shoot met Elke Fierens en Elke de Vlieger. Het idee was om het fruit na te maken met de makeup. We gingen voor blauwe besjes, een appelsien en een granaatappel. Normaal gingen we 2 modellen hebben, maar 1tje had last minute jammer genoeg afgezegd. Hierdoor was het voor mij hard werken om alle makeup rond te krijgen en is ook niet alles helemaal gelukt hoe ik het graag had gezien. Laat zeker weten wat jullie er van vinden!

Als laatste heb ik ook nog voor de communie van mijn nichtje de zusjes Anna en Elsa van Disney’s Frozen gehaakt 😀 Ze was er erg blij mee en ik heb ook wel de smaak te pakken. Het kan dus wel eens zijn dat ik binnenkort nog een aantal andere prinsesjes zal maken.

13103376_10206340825021308_421968205713507233_n

x

Leave a Reply

