Grenzen verleggen

Vorige maand deed ik mijn zoveelste shoot met Staf (Staf Devriese Photography http://stafdevriese.be) en het was weer super!

Ik had zelf een moodboardje voorgesteld met enkele stylisch nudes die ik wel wou uitvoeren. Ik ben super blij met de resultaten en wou deze dan ook met jullie delen.

Ondanks dat ze naakt zijn vind ik ze heel classy en stijlvol.

Binnenkort is er ook een tentoonstelling waar je enkele van deze foto’s kunt bekijken! Voor meer info: zie de website van Staf.

Winnie lowkey-7601Winnie lowkey-7639Winnie lowkey-7638Winnie lowkey-7596-2

Leave a Reply

